Tuesday, 9 January 2018

Hilang Berat Tanpa Berlapar

Kenapa Effenzee yeπŸ’“
Bergetar jantung nak cerita..
 Kesan pecah lemak Effenzee TERBUKTI lebih pantas seawal 20 MINIT.Tak Pecah juga kami ajar Teknik Tanjat Lemak
lebih sejuk dan BERAROMA TERAPI.Rasa Tenangje bila sapu..Sapu-sapu kat anak kejapje dia tidur.
Fungsi dan bahan hampir sama dgn LOSYEN MAHAL tetapi EFFENZEE ade tambahan Jojoba,argan oil serta Marine Collagen yang Terbukti mampu lembab dan cantikkan Kulit.
Eh Kolagen Terbaik tau digunakan.Sebabtu hrga dia Fuyooo wa kata sama lu memang murah sangat
Diuji Sendiri oleh Pakar dan Doktor.Siap Kajian Kes Di Tumbuhan dan Haiwan lagi.Tak Perlu Ragu bahan-bahannya.Kalau Ragu Menteri Kesihatanpun guna.
Sangat bagus untuk Saraf.Diakui oleh Doctor Orthopedic
Kandungan dlm 1 tube Effenzee lebih banyak dari losyen mahal dipasaran 150gram
Harga Lebih Ekonomi dan diakui pengguna seperti losyen mahal yang digunakan sebelum ini iaitu SGD39 tapi LEBIH JIMAT Korang beli lebih..Macam Pasar Borong Mydin.Beli banyak LEBIH JIMAT
Semua peringkat umur boleh guna termasuk anak-anak yang hiperaktif @ autisme. Terbukti menenangkan anak2.
Ni paling win. Sahabat saya Kak IM hilang 3 Inci dan sesuai untuk mereka yang sukar buang angin.
Sekali Buang Pengsan semua
Testimoni ni paling besttt guna Losyen Malam td hilang sudah 1.6KG,Siap makan cucur durian.Sebelumni katanya Losyen lain tak mampu TEPIS Lemaknya.Sekarangni.Selamat Tinggal Lemak Degil

Nak cuba tak?meh direct ketuk pintu wasap kak sayaπŸ“²http://www.wasap.my/+6582263916/effenzee

IedaMizan Stokis Johor | #IMLegacy
#IMBeautyConcepts
#LosyenKurusTerlajakSejuk
#Effenzeemyraclelotionsingapore
#Effenzeemyracle
#Singapore


Sunday, 3 December 2017

Saiz XXL kini M



Oooiiit....Dulu XXL kini M.
Dengan bermodalkan SGD29  anda bolehdapat bermacam-macam keistimewaan.
Losyen baru di pasaran mampu membantu anda untuk cantil bergaya πŸ’–

Whatsapp segera +6582263916 untuk info lanjut

Wednesday, 22 November 2017

Lengan Anda Gelebeh?



Cuba lihat lengan anda. Ada rupa mcm drumsticks Ayam dah ke atau lengan tu gelebeh semacam jer?
.
Jangan risau, losyen ajaib ni dapat settle kan problem tuu.
Sapu 2 kali sehari sahaja. Kalau rajin, boleh saja sapu tiap-tiap masa

 diet
 exercise
 pil
 losyen sejuk wangi
.
InshaAllah berkesan! YANG PENTING, KONSISTEN pakai ya

Tolong jangan skip pakai, sebab badan kita pun nak cari keserasian losyen .
Baru la cepat losyen ni jalankan tugas dia.
.
Haa, mesti semua tertanya-tanya berapa harga #losyensejukwangi nih???
.
Harga promosi untuk EML ni bawah SGD30 jer sayang-sayang semua.. 150ml pula tu untuk 1 botol.

Memang berbaloi jimatnya...

Wednesday, 8 November 2017

Effenzee Myracle Lotion




EML merupakan produk keluaran bumiputra Malaysia yang dijamin halal, mesra wuduk dan diiktiraf KKM.
.
.
πŸ‘‰ Kandungan Lotion EML ialah 150ml.
πŸ‘‰ Fungsi-fungsi EML:
.
 Bersifat sejuk dan melegakan.
 Mempunyai aroma yang luar biasa lagi exclusive serta tahan lama.
 Mampu membantu masalah saraf, lenguh-lenguh badan & melegakan stress.
 Boleh dimiliki dengan harga yang sangat berpatutan.

 Sesuai digunakan sebagai make-up remover.
 Mampu menghilangkan bau badan.
 Sesuai semua peringkat umur.
mengelakkan rambut gugur
Membantu menutup liang roma selepas shave
 Paraben

Berminat?

Direct Click Disini πŸ‘‡
http://www.wasap.my/+6582263916/eml




Sunday, 5 November 2017

Sunflower Seed Oil

====================
SUNFLOWER SEED OIL
====================
Minyak bunga matahari dihasilkan dari biji bunga matahari (Helianthus annuus). Menurut University of Maryland Medical Center minyak bunga matahari mengandung vitamin A, yang penting bagi banyak fungsi tubuh Anda. Beta-karoten dapat diproduksi secara sintetis dari minyak bunga matahari dan diubah menjadi retinol, yang merupakan bahan dalam banyak produk anti-penuaan perawatan kulit, menurut Mayo Clinic. Minyak bunga matahari juga dapat diambil dalam bentuk suplemen, serta dibeli dalam bentuk minyak murni untuk memasak dan aplikasi topikal. Minyak ini juga digunakan sebagai ubat. Minyak bunga matahari digunakan untuk sembelit dan mengurangkan kolestrol “buruk” LDLcholesterol dalam badan. Sesetengah orang menggunakan minyak bunga matahari terus ke kulit untuk penyembuhan luka buruk, kecederaan kulit, psoriasis, dan artritis; dan sebagai minyak urut.
Minyak bunga matahari memiliki komposisi nutrisi yang seimbang sehingga manfaatnya sangat banyak bagi kesehatan. Selain vitamin A, minyak bunga matahari mengandung tinggi vitamin E dan lemak baik (Omega-6) sehingga minyak ini bisa digunakan secara internal ataupun eksternal untuk tubuh.
1. Pencegahan Kanker. Seperti yang sudah kita ketahui jika minyak bunga matahari merupakan sumber vitamin E, yang mana vitamin jenis ini adalah antioksidan penting dalam melawan radikal bebas. Radikal bebas dapat memberikan efek buruk bagi kesehatan dan menjadi salah satu penyebab penyakit kanker. Radikal bebas akan membuat sel-sel normal bermutasi menjadi sel-sel kanker. Jenis kanker yang secara khusus bisa dicegah dengan manfaat minyak bunga matahari adalah kanker usus besar. Tetapi penelitian tidak berhenti sampai di situ saja, karena tercatat ada beberapa jenis kanker lain yang bisa dicegah dengan memanfaatkan kandungan vitamin E dalam minyak bunga matahari.
2. Kaya akan Omega-6. Setiap 1 sendok makan minyak bunga matahari mengandung setidaknya 8,9 gram asam linoleat, yang merupakan enam asam lemak tak jenuh ganda (omega- 6). Menurut Linus Pauling Institute Lemak jenis ini merupakan bagian penting dari diet yang sehat. Untuk mendapatkan manfaat omega-6 kita membutuhkan 11 sampai 14 gram omega-6 per hari.
3. Kesehatan jantung. Minyak bunga matahari kaya akan vitamin E dan rendah lemak jenuh. Minyak bunga matahari mengandung lemak tak jenuh tunggal dan tak jenuh ganda bersama dengan vitamin E keduanya merupakan salah satu minyak paling sehat untuk dikonsumsi. Mengkonsumsi makanan seimbang antara lemak tek jenuh tunggal dan tak jenuh ganda dapat memberikan bantuan kepada anda dalam mengurangi risiko penyakit jantung. Selain itu, Minyak bunga matahari juga kaya akan fitokimia tertentu seperti kolin dan asam fenolik yang bermanfaat bagi kesehatan jantung Anda.
4. Menurunkan kolesterol. Di atas sudah kita ketahui jika minyak bunga matahari merupakan sumber lemak baik seperti omega-3 dan 6. Keduanya bermanfaat mencegah penyakit jantung dengan cara menurunkan kolesterol dalam darah. Selain penyakit jantung, ada banyak penyakit yang bisa dikurangi dengan mengontrol kolesterol termasuk diabates, kanker, stroke dan sirosis. Untuk itu, pastikan anda mendapatkan asupan lemak baik dari minyak bunga matahari. Sebenarnya ada makanan lain yang bisa membantu anda mendapatkan omega-3 dan 6 seperti ikan salmon, tuna, minyak jagung, kacang almond dan aneka jenis kacang lainnya.
5. Mencegah infeksi pada bayi. Minyak bunga matahari berguna dalam mengurangi risiko infeksi pada bayi yang lahir prematur dimana mereka memiliki berat badan lebih rendah. Dalam keadaan prematur bayi akan lebih mungkin untuk menderita infeksi karena sistem kekebalan tubuh mereka yang belum berkembang dengan baik termasuk organ penting seperti kulit. Minyak bunga matahari bertindak sebagai pelindung dan mencegah infeksi tersebut. Sebaiknya konsultasikan dulu ke dokter sebelum menggunakan minyak bunga matahari kepada bayi.
6. Menjaga kesehatan kulit. Manfaat minyak bunga matahari bukan hanya dapat mencegah penyakit, tetapi juga bisa digunakan sebagai produk kecantikan. Minyak bunga matahari mengandung tinggi vitamin E, dimana vitamin jenis ini sangat diperlukan untuk kesehatan kulit. Vitamin E diperlukan untuk mencegah kerusakan kulit akibat paparan sinar UV dan meregenerasi sel kulit.
7. Mengatasi jerawat. Jerawat terjadi ketika ada minyak berlebih dalam folikel di bawah kulit dan terinfeksi oleh bakteri. Vitamin A, C, D, E, dan asam lemak esensial yang terdapat dalam minyak bunga matahari akan memberikan lapisan pelindung, yang mencegah kontak kulit dengan bakteri. Karena itu. minyak bunga matahari juga bekerja sebagai obat yang efektif terhadap jerawat, dan minyak ini harus diterapkan pada kulit secara langsung.

Date Nikah Dah Nak Dekat

 EML Singapore 82263916
 
 
DATE NIKAH DAH NAK DEKAT 
Mundar mandir nampak story si dara eml.
Menghantui sampai termimpi mimpi
Ish!! Tak boleh jadi ni. 
Aku nak kelihatan cantik dimata sidia sewaktu hari bahagia kami. πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ»
Tak berlengah terus ku pinang si dara eml.
Bila sampai. Baunya!!!!
Mempersonakan jiwa.
Sejuknya menyamankan gelodak hati yang resah menanti detik bahagia
 
Benar bagai dikata. Hanya yang dah guna tau kesannya.
Sungguh ku jatuh cinta kali kedua.
Effenzee myracle lotion melekat dihati selamanya 


WhatsApp segera 82263916

Cepat dapatkan segera harga pengenalan kami
 

Hilang Berat Tanpa Berlapar

Kenapa Effenzee ye πŸ’“ Bergetar jantung nak cerita..  Kesan pecah lemak Effenzee TERBUKTI lebih pantas seawal 20 MINIT.Tak Pecah juga kami ...